fredag, oktober 22, 2010

i mina kvarter


13 kommentarer:

gissan sa...

ååå vad jag gillar dina kvarter.... :)
Här är vitt för tillfället :(
Men det tinar väl snart bort...
Ha en skön helg!
Kram Gissan

Saltistjejen sa...

Hösten är här ser jag!!! Ha en riktigt fin helg!
Kramar!

Katarina sa...

Vackra bilder!

Men du... jag vill inte skrämma dig men du har lyckats fånga något oväntat. Det spökar i dina kvarter! ;-)

Susanne sa...

Så vackra bilder och vilken söt liten brevlåda! Eller är det till för tidningen??? Eller är det som på filmer att vovven springer ut och fångar tidningen i munnen när budet kommer på cykeln och slänger in tidningen i trädgården??? Kram

Anonym sa...

Fina hjärtat!!
Fler motorcyklar...???
H.M.

Steve sa...

Vilket underbart collage.

Desiree sa...

Underbara bilder. Hösten och halloween är bland de mysigaste årstiderna i USA. GIllade bilden med skolbussen.
KRam!

Elisabet. sa...

Vacket, vackert!

Livet på Citronodlingen sa...

Helt underbara bilder, precis som vanligt :o)

hallinbloggar sa...

Härliga bilder. Ser ju allt att ni har lite höst : )

Lisa Christensen sa...

Åh, vilken underbar blogg du har! Och vilka härliga bilder... :)

anna of sweden sa...

gissan
Jag har sett alla snöbilder från Swiden. Brrrr, säger jag bara.


saltis
Och hösten är min bästa tid här!


katarina
Nej, men ... vad säger du ... huga!


nattsyrran
När du skriver det där om lilla hunden som fångar tidningen i munnnen ser jag en Disney-film framför mig! :)


h.m.
I'll do my best,

anna of sweden sa...

steve
Tack, snälla!


desiree
Jag tycker som du. Detta är den bästa tiden i Amerikat.


elisabet
Tack, snälla!


helena
Precis som dina bilder. Alltid fina! ;)


hallinbloggar
Ja, nu är det höst. Skönaste, skönaste!


lisa
Åh, vad glad jag blir! Varmt välkommen hit!