lördag, oktober 02, 2010

efter regn kommer sol


Lördagsnjutning.

8 kommentarer:

Katarina sa...

Ser härligt ut!

Vad läser du?

Susanne sa...

Önskar att jag satt där och läste men helgen = jobb. MEN nästa helg ska jag njuta extra mycket eftersom det är den årliga SPA-helgen med en hiskeligt massa tanter i alla åldrar. Ha det gott=)

Taina sa...

Åh jag önskar jag hade haft tid med den sysslan idag men det blev 3 timmars löpning istället...men mycket regn fick ni såg jag! Och solsken på det!!!

Kramelikram

gissan sa...

Verkar vara ett underbart klimat där du bor... :)

Re: Jag vet...jag är kass på o kommentera och att skriva hos mig själv...men jag kollar ett par bloggar hyfsat ofta varav din är den jag kollar allra mest :) Du är så bäst på detta! ;)

Ha en lika skön söndag som lördag nu :)
Kram Gissan

hallinbloggar sa...

Å vad skönt du har det! Finns det något bättre?!

anna of sweden sa...

katarina
Haha. När jag skrev det inlägget så tänkte jag att nu kommer nog Katarina fråga vad det är för bok ... :)

Pianostämmaren.


nattsyrran
Årlig spa-helg? Oj, vad mysigt det låter!


taina
Och jag önskar att jag kunde sprungit en runda. Men tre timmar ..!? Phew!


gissan
Snäll, snällare, Gissan! :D


hallinbloggar
Det skulle vara fotosafari då. ;)

mammaxtre sa...

Vad härligt. precis vad jag längtar efter. Att få sitta ned för en stund med en bra bok.

anna of sweden sa...

mammaxtre
Hoppas att du också hinner med lite sådan avkoppling.