onsdag, maj 09, 2012

nästa projekt på silverkursen

Idéskiss.

8 kommentarer:

Mikaela Holmgren sa...

Jag gick en silverkurs för några veckor sedan, tyckte de var väldigt roligt! Du har möjligtvis inte några bra hemsidor med utrustning och material som jag skulle kunna få?

mvh
Mikaela

mammaxtre sa...

Spännande :-)

Ha en fin dag

Livet på Citronodlingen sa...

Så söt :)

olgakatt sa...

Söt! Ska hon kunna sprattla?

Steve sa...

Motsatsfylld design. Stramt men ändå glatt.

Anonym sa...

Va fin! Hoppas vi får se den "riktiga" när den är klar!

Katarina sa...

Åh spännande, spännande!

Väskan ser så härlig ut. Jag önskar verkligen att jag kunde släppa loss och köpa en helt udda färg.

Eller att jag åtminstone kan komma iväg och känna på en sån där väska. Jag är sån, jag måste få känna på vissa grejer, speciellt om de är ganska dyra, innan jag kan köpa.

Hur känns det nu när du är tillsvidareanställd?

anna of sweden sa...

mikaela
Jag handlade lite på den här sidan för några år sedan. Annars har jag tyvärr inga tips.

Om du hittar någon bra sida kan du väl tipsa mig? ;)

http://www.konradw.se/


mammaxtre
:)


helena
Hoppas att den är lika söt när den är klar. :)


klara
Hjälper du mig att stämpla den? ;)


olgakatt
Ja, en liten sprattelgumma ska det bli.


steve
:)


anonym
Tack! Ska försöka komma ihåg att visa den när den blir klar.


katarina
Har du varit inne på sidan och kikat. Där finns verkligen alla färger. Tror inte du kommer att kunna låta bli att köpa en rosa. :D

Det känns väldigt bra med jobbet. Väldigt mycket att lära mig och sätta mig in i. Det ska bli skönt när jag blir lite mer rutinerad.