lördag, maj 12, 2012

lär känna bloggerskan ännu bättre

Och här kommer några frågor till.

Som Brysselkakan har utmanat mig med.

***

Är du nöjd med din vikt?

Vänta. Jag ska bara ta en godisbit innan jag svarar.
Vikten? Jo, den är väl okej.

Vilket rum i ditt hem gillar du bäst?

Köket. Nä, vardagsrummet. Nä, matrummet. Nä, jag kan inte
svara. Jag gillar hela vårt nyrenoverade hus bäst.

Vilket rum i ditt hem gillar du sämst?

Det vet jag. Badrummet på ovanvåningen. Men det ska snart
renoveras.

Jobbar du med det du vill?

Just nu gör jag det.

Absoluta favoriten när det gäller skräpmat?

Pizza kanske.

Lånar du ut din bil om en vän behöver låna den?

Ja.

Har du någon ovana du håller på med när du kör bil?

Ingen som jag är medveten om.

Ljuger du för din partner om pris på saker du köpt?

Näpp.

Om du får en present du inte gillar, säger du det eller tackar 
du snällt för den "fina" presenten?

Jag tackar snällt. Men det syns kanske på mig att jag inte tycker
om den. Har inget pokerface.

Vågar du fisa så att din älskling hör det?

Vågar och vågar. Klart jag gör. Fast jag försöker undvika det.

Kan du fickparkera utan att svettas floder?

Jag kan inte fickparkera alls. Inte längre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Nu vet jag lite till om dig ju!
Tack!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Roligt att läsa och få veta mer om bloggerskan. Hur är det med killen som blev knivrånad? Har tänkt så på honom..

Charlie sa ... sa...

Gillar den här bloggerskan, mycket