onsdag, maj 04, 2011

status på husfronten

Vi har lagt ett bud.

Hjälp!

17 kommentarer:

Erika sa...

Aj, mina tummar! *håller dem jättehårt* :)

Katarina sa...

Anna, lycka till nu! Själv är jag förvånad, men jag fick min lägenhet såld i Åre på 3 veckor!

Håller tummarna för er nu!

Sara sa...

Vad spännande! Lycka till! :)

Marianne sa...

Jag håller tummarna stenhårt!!!

Linda sa...

*håller tummarna*

Elisabet. sa...

Så spännande för er! Det är nästan olidligt det här att vara med i en budgivning .., på gränsen till kräkframkallande.

Style by M.O.M. sa...

Lycka till! Hoppas det går bra!

Peace in mind sa...

Man måste våga, som att hoppa från bryggan utan att veta hur kallt det är i vattnet. Typ.

Katarina sa...

Oh, oh, oh!

Kopiera för tusan alla bilder från Hemnetannonsen. Även om du inte vill visa för oss kan det vara kul att ha kvar.

Jag håller tummarna.

Anonym sa...

Hallå från Malme!

Kul att ni lagt bud. Hoppas ni hamnar inom fikaavstånd, nu har vi ju visserligen en Skoda som kan ta oss långt väldigt snabbt men ändå...;)
Vi följer det hela med spänning.
Kan meddela efter sommarväder under påsken så var det is på bilen i morse. För övrigt börjar mina Levain-bröd ta sig, så det blir segt och håligt bröd med Bregott när ni är tillbaka!
Ola J. med familj

Lotta sa...

Wiiiiiiii :-)

Desiree sa...

Spännande!

Annika sa...

GOOD LUCK!!!
Huggies!!

Livet just nu sa...

Iiiiih, så spännande! :-D Lycka till!

Christina sa...

Spännande!

Gabriella sa...

Oh vad roligt! Hoppas det går bra :)

anna of sweden sa...

erika
:)


katarina
Wow! Grattis!


sara
Väldigt spännande! Tack så mycket!


marianne
Tack!


lindalotta
Tack, tack!


elisabet
Ja, det är lite jobbigt faktiskt. Det ska bli skönt när allt är klart!


karin
Tack!


peace in mind
Precis. Man vet inte riktigt vad som väntar. Och - framför allt - man vet inte om det väntar något bättre runt hörnet.


katarina
Bra idé! Tack!


ola
Inom fikaavstånd blir det helt säkert! Och för segt och håligt bröd med Bregott kan jag köra långt!


lotta
:D


desiree
Usch, ja.


annika
Huggies! Och tack!


livet just nu
Tack!


christina
Olidligt ...


gabriella
Tack!