lördag, maj 14, 2011

en cooling till mamma

Herr Make på tur med sin [coola] svärmor.

22 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och man ser tydligt hur lik er äldste son är herr Make ,-)
Och hur lik du är din mamma.

a piece of happiness sa...

Jädrar vad snygg hon är. Så där vill jag se ut när jag blir stor ;)

Livet på Citronodlingen sa...

En riktig böna!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Verkligen snygg & cool!

Peace in mind sa...

Fin mamma, cool dotter. Vi behöver dig i Sverige!

Style by M.O.M. sa...

Ojojoj vilken cool mamma du har! Och såååå lika ni är!

Häftigt att hon sätter sig på bågen!

Ha en skön lördag!

/karin

Lotta sa...

Ja, det var minsann en cool mamma som dessutom klär bra i mc-kläder :-)

Jenny sa...

Ja det var banne mig en kool svärmor du har du! Och snygg! Trevlig helg!

Västmanländskan sa...

Cool :)

mammaxtre sa...

En cool mamma är bra tänker jag. Tänk så mycket trista mammor det finns. Låt oss bli lika coola som dig :-)

Ha det fint

anna of sweden sa...

elisabet
Det är lustigt det där med hur man uppfattar likhet. Själv tycker jag att äldste sonen är lik mig, medan den yngre är en liten kopia av sin pappa.

Att jag är lik mamma får jag däremot jämt höra.


a piece of happiness
Jag också. :)


helena
Precis.


madeleine
:)


peace in mind
Åh, vad härligt att höra. Jag behöver känna mig lite behövd.


karin
Ja, vilken cooling och vilket förtroende för sin svärson. ;)


lotta
:)


jenny
Inte svärmor. Min mamma. Herr Makes svärmor. Hängde du med? ;) Trevlig helg till dig också!

västmanländskan
:)


mammaxtre
Heja alla coola mammor!

Anonym sa...

WHAT REALLLY AMAZES ME IS
YOU ARE SO PERFECT GOD DAMN IT DOT DOT DOT

I AM SURE AS HELL YOUR LIFE IS NOT ALWAYS COMING UP SMELLING OF ROSES.

WHAT ARE YOU HIDING OR ESCAPING FROM...

I PREFER BLOGS THAT ARE TRUE TO LIFE-

LIKE S A R AS DOT DOT DOT

CARIN

Anonym sa...

HAVING SAID THAT YOUR MUM IS DOT DOT DOT

WHATEVER THAT MEANS DOT DOT DOT

XXX

anna of sweden sa...

carin
Sorry to disappoint you. Luckily there are a lot of blogs out there that are "true to life". I'm going to keep mine just the rose scented way it it.

ÅSA sa...

Wow, vilken fin bild på mamma! Hon var ju inne på att testa redan i vintras men jag antar att det var lite bättre väder för en tur med hojen! Kram från söstra din!

a piece of happiness sa...

WHAT REALLY AMAZES ME IS THAT PEOPLE WHO COMPLAINS, NEVER EVER WRITE THEIR FULL NAME OR EVEN HAVE THEIR OWN BLOG.

Cari sa...

Tuff mamma du har - och snygg.
Tar ni med er motorcykeln hem?

anna of sweden sa...

åsa
Hon var som gjord att sitta på bönpallen. Och snygg i skinnpaj var hon också. Vi har bra gener! :D


a piece of happiness
I TOTALLY AGREE! :)
(Tur att det inte är så många som klagar. De flesta inser ju att man faktiskt inte behöver läsa om man inte gillar.)


cari
Japp. Nu ska vi glida runt på de skånska vägarna.

Elisabet. sa...

Skriv du som vanligt, Anna!
Somliga människor har - av vår Fru eller Herre - fått gåvan förnöjsamhet i stora lass.
Jag antar att du är just en sådan människa. En som inte behöver så mycket för att känna glädje och tacksamhet över vardagen.
Och jag skriver under allt som "a piece of happiness" skriver.

anna of sweden sa...

elisabet
Och frågan är. Har man en skyldighet att berätta om allt i sitt liv på bloggen?

Elisabet. sa...

Nej, det har man verkligen inte. Man väljer själv. Och det är i allra högst grad frivilligt att läsa .., jag begriper aldrig dom som irriterar sig .. ja, men skutta vidare!

anna of sweden sa...

elisabet
Precis. Skutta vidare bara. :)