måndag, november 15, 2010

a little piece of philadelphia

10 kommentarer:

Elisabet. sa...

Anna: t a c k!

Sånt är det bästa som finns och som att få en liten mini-titt in i en annan tillvaro!

U n d e r b a r t med mannen som läser tidningen .., han som målar .. ja, allt!

Karin H sa...

Sweet! Du tar väldigt fina bilder!

/Karin

Steve sa...

Vilket ljuvligt bildkollage. Det här var mitt första besök i Philadelphia.Tack för det.

Steve sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Miss Marie sa...

Som alltid vackra och inspirerande bilder! :)

anna of sweden sa...

elisabet
Jag blir så glad när du säger så! Tack, snälla!



karin
Tack! Vad glad jag blir!


steve
Vad kul att du gillade dem!


marie
Tack, snälla!

Annika sa...

Jättefina bilder!
Får lust att dra en repa upp till Philly när jag ser bilderna. OCH isåfall skulle jag ju vilja träffa DIG!!
Miss Philly!!
Huggies!!!

ÅSA sa...

Snart får vi uppleva det live :)

anna sa...

åh nu saknar jag philly igen!

anna of sweden sa...

annika
Välkommen hit! Jag bjuder på fika!


åsa
Väldigt snart! :D


anna
Sorry! :)