fredag, november 12, 2010

klockan 7.15 pm

Nå mår huvudvärk.

Åh, så skönt.

8 kommentarer:

Klara sa...

Det var min massage som hjälpte! ;D

Karin H sa...

Grattis! Den känslan är nog bättre än de flesta andra. när man haft huvudvärk/migrän och den släpper, ja då öppnar sig livet igen!

Härligt!

För mig försvann i stort sett all migrän när jag slutade med p-piller. Är tydligen överkänslig mot det där östrogenet som de är överbesprutade med :)

Hoppas huvudvärken har satt bo i någon annan och trivs bättre där för en lång tid :)

Anna-som ska jobba hela dagen sa...

Tog just en Ipren och svor över att jag tackade ja till ett glas vin igår. Nu är det bara till att vänta tills molnen skingras. Jag tror inte det är åldern. Kanske allergi?

Elisabet. sa...

Huvva, det är jobbigt med huvudvärk! Skönt att det har gått över.

Brysselkakan sa...

Lyckos dig! Min huvudvärk är inne på v 2... Jobbade nog för hårt i Sverige... men kul var det!

anna of sweden sa...

klara
Absolut!


karin
Har haft migrän sedan jag var liten. Och det är verkligen inget vidare.


anna
Allergi eller dåligt vin eller en liten förkylning i kroppen eller något sådant. :)


elisabet
Och kommit tillbaka ... :S


brysselkakan
Nä! Vad jobbigt. Men du slapp huvudvärk i Swiden i varje fall?

Anonym sa...

Nä, tyvärr började den där... helt utslagen dag, det blixtrade i skallen... Den delen har i alla fall gett med sig ;-)

anna of sweden sa...

brysselkakan
Stackare!