måndag, november 15, 2010

kloka ord från kyrkan

"Givers of advice
don't pay the price."

5 kommentarer:

Susanne sa...

Betyder??????

Anonym sa...

Jag är väldigt intresserad av olika människors liv i olika länder. Därför läser jag en rad bloggar varje dag. Men jag kommenterar aldrig...inte ens på mina egna vänners bloggar. Varför inte? Jag vet faktiskt inte. Kanske för att jag själv inte har en blogg att "länka till".
Min poäng är; jag har över 20 olika bloggar på Mina Favoriter. Din är slumpvist placerad någonstans i mitten på listan.
När sätter mig och ska börja läsa bloggar så är det alltid din som jag längtar mest efter att läsa. Om jag bara har en liten stund att surfa så kollar jag alltid din blogg först. Den gör mig glad och ger mig energi och lycka. Kan inte beskriva riktigt, men jag älskar den! Och du värkar vara en så underbar och härlig människa. Kom ihåg det nästa gång du funderar på att sluta;)
Kramar!
/Isländskan

anna of sweden sa...

susanne
Jag tolkar det som att man kan följa råd men att man ändå måste följa sitt eget hjärta. Det är ju man själv som ska leva med beslutet.


isländskan
Om du visste vad glad jag är över din kommentar. Det är precis sådant här som gör det värt att blogga!

Kommentera gärna igen - och glöm inte att kommentera på dina vänners bloggar. De kommer att uppskatta det! :)

Elisabet. sa...

Och jag tolkar det ungefär likadant. Det är lätt att ge andra råd .., när man inte har deras problem.

anna of sweden sa...

elisabet
Precis. Det är lätt att tycka åt andra.