torsdag, oktober 08, 2009

jeansköp med smicker

Söta K och jag var på vår mall härom-
dagen.

Inne på H&M såg jag ett par snygga jeans
som jag bara var tvungen att prova.

Stod där i provrummet och speglade mig.

Kunde inte bestämma mig.

Att köpa jeans på H&M när man bor i Amerikat
känns fel. Här finns ju sååå mycket annat att
välja på. Och billigt är det.

Då säger Söta K de magiska orden.

- Dina ben ser så smala ut i de jeansen.

Behöver jag säga något mer?

Klart att jeansen fick följa med hem.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Det är bara folk med smala ben som får på sig H&Ms jeans. ;-)

anna of sweden sa...

Katarina
Nä, så är det inte. Det vet jag alldeles bestämt. ;)

Unknown sa...

kul för dig att du har smala ben! själv har man 2 små korvar till ben.

anna of sweden sa...

Lina
Hej och välkommen hit!

Korvar till ben? Haha. Tror jag inte på. Men köp ett par H&M-jeans så ser de i varje fall ut som wienerkorvar.