söndag, oktober 18, 2009

halloweenpyntat




9 kommentarer:

Katarina sa...

Oj, vad söta figurerna är!

Anonym sa...

Redan??? /Maria

millandante sa...

Lagom pynt i min stil!! får gå på Snobbenjakt inser jag...
Hoppas det inte behövdes någon vattenflaska till skolan idag...!
Tack för din omtanke du porträttfotograf!
Kram

Annika sa...

Se där, se där!! Nu har det kommit upp lite pynt i ditt hem! Vad trevligt. Det lyser ju upp! OCh snart är det verkligen Halloween!
Ha en bra måndag.
Kram!!!

Speja sa...

Det var fint!
Kram
Speja

Taina sa...

Vad fint och gulligt. Jag har inte pyntat klart än...men snart så!

Kramelikram

anna of sweden sa...

Katarina
Sjuåringen i mig köpte dem! :)


Maria
Japp. Men det är ganska sent för att vara här i USA. ;)


milla-adante
Näe, det gick bra utan vattenflaska idag. Pust.


Annika
Än har jag inte kommit upp i din klass. Men snart så ... Tror jag ska ge mig iväg en sväng till Target idag. :)


Speja
Tack.

Tina sa...

Snobben och hans kompis var ju bara fööör söööta!!!

anna of sweden sa...

Tina
Tycker jag också! :D