tisdag, september 08, 2009

första tecknet på höst?

8 kommentarer:

Emmama sa...

Men ÅH så fint!

Mamma J sa...

Vilken vacker bild!

Den skulle du kunna förstora och göra så där riktigt högblank och ha som en vacker tavla att vila ögonen på.

Susanne sa...

Ja visst trillar dom över oss, hösttecknen. Jag tog ett nästan identiskt foto som ditt häromdagen. Det är nu den härligt klara och färgglada årstiden börjar- Må gott. Kram

Anna, kontorsråttan sa...

Och vi som fått sommar igen!
Efter en hel dag på ett luftkonditionerat kontor blev jag väldigt förvånad när jag kom ut igår och det var 24 grader!

Västmanländskan sa...

Det var en fin bild!

Mia sa...

Underbar bild! Jag älskar hösten med alla färger som exploderar överallt i naturen. Och mörka kvällar när man kan kura inne med tända ljus. Kram!

anna of sweden sa...

Emma
Färgglatt! :)


Mamma J
Tack!


Nattsyrran
Ja, denna tiden är härlig. Tacksam för fotografer!


Anna, kontorsråttan
Ahhhh ... ännu ett kul epitet! :)

Vi har också fortfarande sommar. Riktigt skön sommar a la Swiden. Mycket skönare än när vi kom hit till ett trettiofemgradigt fuktigt Philly.


Västmanländskan
Tack.


Mia
Ja - hösten är härlig. Synd bara att man vet att man är ett steg närmare vintern då ... Brrrr.

Eva sa...

Gud så vacker! Hösten är vacker. En härlig tid. Och jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det här, men din bilder är verkligen störsköna!

Ska bli kul att se hur nästa månadsbild ser ut.