söndag, september 27, 2009

favoritblomma

9 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så fint!

Annika sa...

Wow, vilka fina bilder du tar! Blommorna är sååå vackra och cikadabilden är ju bara för häftig! Hoppas att sonen mår bättre nu. Om Anna Anka vill jag inte prata alls. Har endast läst hennes artikel på Newsmill och blir less bara jag tänker på den och henne... Det blir mycket roligare på fredag när vi ses! Ha det bra till dess!

Camilla Alvén sa...

Hej!
Jag använde mitt 17-55/2.8 objektiv, ett perfekt allroundobjektiv som sitter på för det mesta.
Ha det bra
Kram

anna of sweden sa...

Pysen
Tack, tack!


Annika
Ja, på fredag ses vi. Ska bli trevligt1

Susanne sa...

Kan bara hålla med!!! Min favorit också!! Fantastiska färger=)

Mimmi sa...

Åh så fina! Mina favoritfärger på Gerbera Daises! :o)

Anna sa...

Gerbera, min FAVORIT också, sååå fina!

anna of sweden sa...

Nattsyrran
Ja, visst är den färkombinationen är läcker!


Mimmi
;)


Anna
Och himla tacksamma att fotografera! :)

Eva sa...

Smällkaramell! Vackra färger.