fredag, september 11, 2009

dagens [höst] väder

6 kommentarer:

Annika sa...

Samma här...
OCH vet du, jag tycker det är skönt :-)
Men imorrn blir det sol igen! DET gillar jag här, att efter regn kommer VERKLIGEN sol!!

Gabriella sa...

Ja, hua, visst är det trist idag! Vill inte att det ska bli höst eller vinter...

Hoppas ni får en bra helg och att vädret blir bättre!

Livet på Citronodlingen sa...

Så upplyftande...
Här har det minsann också regnat, men inte så mycket.. Det var inte dumt, inte dumt alls faktiskt!

Katarina sa...

Så där dåligt väder har vi ju inte ens här i Sverige! Peppar, peppar, ta i trä!

Ninni sa...

Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att det ser riktigt lockande ut...
Jag har inte upplevt riktigt regn sedan jag var hemma i Sverige i juni. Man kan bli trött på sol vareviga dag även om det låter konstigt ;)
Visst är Portugal ett underbart land! Dessutom pratar ju folk engelska här...det är fantastiskt när man kommer från Brasilien.
Ha en riktigt skön helg!
Kram Ninni

anna of sweden sa...

Annika
Ja, det är skönt - särskilt när meteorologerna lovar sommar snart igen.


Gabriella
Nästa vecka blir det sommar igen.
Höst tycker jag om. Men INTE vinter. Huuuu.


Pysen
Lite regn är mysigt. Men inte flera dagar i rad.


Katarina
Vänta du bara. :)


Ninni
Åh, jag saknar Portugal.

Kan förstå att man tröttnar på sol. Men var lugn - i Swiden kommer du alldeles säkert att få ditt lystmäte på regn mättat! ;)