söndag, januari 16, 2011

think spring

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Åh, krokus! Det blir ljuva tider när de tittar fram.

Livet just nu sa...

JAAAA!!!

Underbart vackert och hoppingivande. Behövdes verkligen efter en regnig dag då det inte blev ljust överhuvudtaget. Tack.

anna of sweden sa...

elisabeth
Snart så! :)


livet just nu
Ja, jag behövde också lite krokus idag.

Katarina sa...

Åh, det är dags för Think Spring-kampanjen. Fint!

Men i dag var det den värsta vår man kan tänka sig här i Stockholm - regn och slask och genomgrått hela dagen.

Tur att jag kan trösta mig med lite vackra bilder i din blogg.

Vad gäller kursen är jag vad jag kan förstå antagen men har inte fått något välkomstbrev ännu.

Fick ett preliminärt som jag ska leta upp igen. Jag behöver veta hur jag köper Photoshop med studentrabatt. (Om jag ens har råd då, vi får se.)

Kerstin sa...

Åh så skönt att få se lite vårblomster. Här fortsätter snön att falla. Så det är lååååångt borta innan vi får se några vårblommor.

Peace in mind sa...

Du tänker rätt. Good girl!

anna of sweden sa...

katarina
Ja, nu är det dags för den välkända kampanjen. :)

Jag hoppas att du har råd med Photoshop. Det är roligare då. Men Elements funkar också.


kerstin
Det lär nog dröja ett tag till här också. Tur att de finns att köpa i kruka - medan vi väntar!


peace in mind
:)