fredag, januari 21, 2011

fredagskväll


Ingen rast. Ingen ro.

9 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vad glad jag är att jag inte har läxor längre....
Hoppas snart att "era" är avklarade också så ni får lite helg!
Kram och ha en fin helg!!!

Livet på Citronodlingen sa...

Flitiga Lisa :o)

ÅSA sa...

Men nog blev det liiite roligare senare på kvällen?!?

Anonym sa...

Ja, läxor över helgen är ju inget ovanligt, tyvärr... Fast vår son har sådan "tur" i år att han har håltimmar så han hinner med de flesta läxor under skoltid! Alltid något!

mammaxtre sa...

Nej vad trist en fredag tänker jag som älskar fredagsmys :-)

Peace in mind sa...

I bilden kan jag känna den där tudelade känslan. Viljan att gå framåt, känslan av tvång.

Herregud vad bra vi vuxna har det!

Miss Marie sa...

Usch då. Matte på en fredagskväll måste vara tortyr på hög nivå! Fast bättre det kanske än att göra det på söndagskvällen...

anna of sweden sa...

saltistjejen
Ja, när det gäller den biten är det väldigt skönt att inte gå i skolan längre.


helena
Nä. Flitiga Klara. :D


åsa
Jadå, efter några timmar tog hon helgledigt. :)


brysselkakan
Ja, det är bra när de har sådant schema. Vår high school-kille har det, men på middle school har de inga håltimmar. Tyvärr.


mammaxtre
Jättetrist. Men skönt att jobba undan så att resten av helgen blir ledig.


peace in mind
Ja, den biten saknar jag inte.


marie
Precis. Skönt att bli färdigt med det och slippa ha det hängade över sig.

eastcoastmom sa...

Sonen här i huset, som går 6th grade, alltså Middle school som Söta K (??), brukar göra sina läxor på söndagen. Tycker också att det är lite väl...