tisdag, januari 18, 2011

lite mer isregn

10 kommentarer:

Steve sa...

Utan rubrik så hade jag sagt:"vilket vackert smycke".

Steve sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

Spännande bilder du bjuder på men kan tro att det måste vara med livet som insats du ger dig ut..... Kan se framför mig hur ni är täckta med is... Men vad gör man inte för att få en bra bild=)

Peace in mind sa...

Jag döööör, vilka vackra bilder! Ser det så där snyggt ut kan man väl härda ut i isregn, antar jag?

Eva in Athens, Greece sa...

Jättevackert! Fina bilder du tar!
Var i USA är du?
Ha en bra dag!
Hälsningar från Eva i Aten

Annika sa...

Superfin bild. Men det värsta tänkbara väder...
IDAG skola som vanligt.
Huggies!!

anna of sweden sa...

steve
Något av George Jensen? :)


nattsyrran
Precis. Vad gör man inte för konstens skull!


peace in mind
Ja, man bara tar på sig vinterkängorna och sveper in kameran i en skyddande plastpåse och ger sig ut.


eva
Tack. Vad glad jag blir. Jag bor på USAs östkust, utanför Philadelphia.


annika
Här också. Skola som vanligt.

hallinbloggar sa...

Men vilken bild du fångat! Du borde jobba som fotograf Anna!

Carola sa...

Jättefina isiga bilder!

anna of sweden sa...

hallinbloggar
Vad snäll du är!


carola
Tack!