måndag, augusti 17, 2009

in my resväska

Bokimport.

18 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Oj, vilket berg av böcker! Nu har du att göra ett tag framöver
Ha det bra
Kram

Mamma J sa...

Åh, vilken underbar hög!

Kersti sa...

Jag ser att du har lite att göra när du kommer tillbaka till over there

Eva sa...

Ja man måste ju. Eller så gör du som jag och upptäcker ljudböcker i mp3-format. Det bästa som hänt mig!

Anna of Dallas sa...

Det där ser ju ut som när jag kom tillbaka hit. Sedan jag flyttade hit har jag börjat läsa fler svenska författare, eller egentligen nordiska, så jag laddar också upp med pocketböcker varje sommar.

Taina sa...

Hm, jag köpte inte en enda svensk bok med mig hem. Beslutade mig för att läsa engelska böcker bara. Men nu ångrar jag mig lite...bara lite.

mammigranten sa...

Härligt med lite böcker!
Jag har precis läst ut sista boken i Shopaholic-serien, på engelska dock... Men den rekommenderas varmt.

Kram

Anette sa...

Hej Anna! Tack för att du tittade in hos min blogg! Får skriva en hälsning till dig nu, läser din blogg regelbundet sedan ett tag tillbaka.
Så härligt med en stoooor hög svenska böcker! Trevlig läsning!

Anna, bokmalens dotter sa...

Ordningen återställd. Barnen på fritids (skola på torsdag), maken på jobbet, jag på kontoret och börjar dagen med en titt på vad som hänt över där!
Förresten vill du veta hur "Vi de drunknade" slutar? Tihi. Nähä. Men den är bra.
Kram

Camilla sa...

Vad mycket böcker du fick med dig! Det är ju en halv väska bara till dem:)
Jag läser också en del och njuter av det. Liza Marklund blir det på flyget.

Ha det gott

Mia sa...

Åh vilken lycka att ha så många böcker att läsa! Det är en av mina favoritsysselsättningar en regnig dag, krypa upp i soffan med en bra bok! Trevlig läsning! Kram!

Annika sa...

DET är ju bland det bästa av allt!!! ATT botanisera bland böcker medan man är hemma. JAG har bara köpt 6 stycken. Avis på dig!!!
Nu kan du njuta av dina böcker. Läs LÅÅÅÅÅNGSAMT!!!
KRAM!!!!!

Annica R sa...

Å så där såg det ut i min väska också. Så härligt att ha en hög nya böcker att se fram emot att läsa! /A i Dallas

em sa...

jag gör tvärtom - böcker är ju många gånger så mycket billigare i staterna.
margaretha

anna of sweden sa...

Camilla
Japp. Nu ska det läsas. Det är en enorm lycka bara att känna att böckerna står där i bokyllan och väntar på mig.


Mamma J
Mmmmmm.


Kersti
Ja, nu är jag redo för regniga dagar. ;)


Eva
Det får jag kanske testa. När denna högen är slut ...


Anna
Visst är det härligt. Synd att det inte finns någon som levererar böcker till USA.


Taina
Jag har svårt för att läsa på engelska. Men jag borde prova mer nu när jag bor här ...


Mammigranten
Tack för tipset! Är du en sådan som läser på engelska lika gärna som på svenska?


Anette
Är glad att hittade till dig!


Anna, bokmalens dotter
Åh, vad jag gillar dina alias. :)

Rätt så skönt med vardag också. Här känns det som att vi hänger mellan vardag och semester. Vardag blev det liksom direkt när vi kom hit trots att det är flera veckor kvar av sommarlovet.

Hälsa världens sötaste popcornbarn!!!


Camilla
Ja, det blev en väska - resten av familjen köpte ju också böcker. 23 kilo böcker och filmer hade vi med oss i bagaget ...


Mia
Min favoritsyssla också. Mmmmmm.


Annika
Ja, att gå in i en svensk bokhandel är något av det härligaste som finns.

Synd att det inte finns någon som levererar svenska böcker till Amerikat.


Annica
Hej! Välkommen hit. Tror inte att vi "setts" förut. Ska genast hoppa in och hälsa på hos dig.

anna of sweden sa...

Annica
Äsch - trodde att du också hade en blogg ...

anna of sweden sa...

em
Men jag gillar inte att läsa på engelska. Himla dumt när man bor i detta landet. Får försöka lära mig att uppskatta det.

Susanne sa...

Oj, oj hur gick det med bagagevikten på planet??????
Nu har du en del att läsa, härligt!!
Kram