torsdag, augusti 18, 2011

telias kundservice del två

Så bra.

Telia har en chatt också.

Det gillar jag.

Snabbt och lätt.

Jag loggar in.

Namn.

Personnummer.

Telefonnummer.

Det telefonnumret vi inte har börjat använda än.
Eftersom ingen kan koppla in uttagen åt oss.

"Du har plats 17 i kön och den upp-
skattade kötiden är 43 minuter."

Men va fasiken.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du... så funkar Telia numera. Du kan nog läsa hundratals blogginlägg hos olika personer om hur dåligt de sköter sig... Trist!

Myggan sa...

Tänkte ge dig ett litet tips. En god vän till mig hade problem med att få hjälp av telia att koppla in sina grejer (telefon, tv, bredband). De fick 500 kr i ersättning per produkt och vecka som det blev försenat. Tänkte att det kanske kan vara intressant att ha som riktlinje :)
Lycka till

Mamma J sa...

Hahaha, ni har varit borta ett tag och har missat att orden "Telia" och "Kundservice" inte går att skriva i samma mening, det är nya regler i svenska språket ;-)..

mammaxtre sa...

Vad trist och tråkigt med svar av detta slag. Man får ju spunk :-(

Ha det gott

Kerstins foto sa...

Välkommen till Sverige. ;)

AnnBritt sa...

Och när dom säger att man har plats 84 och det är 120 handläggare som gör allt för att hjälpa just mig...då börjar man undra om alla dom är på fikarast när det tar 23 minuter innan man ska få hjälp... =(
Men jag tror ändå Skatteverket är värst!!

Marianne sa...

Visst är det hopplöst!!! Du ska bara veta vilket krångel jag har haft med "kontraktet". De har stängt av vår telefon ett antal gånger för att "kontraktet" inte har kommit in med underskrift. Bara för att de har skickat till fel adress. Bara för att de har lagt det i någon underlig hög. Bara för att. Ta i trä, just nu funkar det i alla fall.

Det är bättre att ringa på helgerna, då ringer färre för de tror att de inte jobbar på Telia då, men det gör de. : )

Kramar!

olgakatt sa...

Bara en liten moteld: jag har ett par gånger använt mig av chatten och det har gått hur bra som helst med bara ett par minuters väntetid och väldigt bra hjälpare!

Däremot retar det mig att jag inne i samhället har dålig mobiltäckning inomhus!

Hoppas att era problem med telefon snart är ur världen!