Telia har en chatt också.
Det gillar jag.
Snabbt och lätt.
Jag loggar in.
Namn.
Personnummer.
Telefonnummer.
Det telefonnumret vi inte har börjat använda än.
Eftersom ingen kan koppla in uttagen åt oss.
"Du har plats 17 i kön och den upp-
skattade kötiden är 43 minuter."
Men va fasiken.
8 kommentarer:
Jo du... så funkar Telia numera. Du kan nog läsa hundratals blogginlägg hos olika personer om hur dåligt de sköter sig... Trist!
Tänkte ge dig ett litet tips. En god vän till mig hade problem med att få hjälp av telia att koppla in sina grejer (telefon, tv, bredband). De fick 500 kr i ersättning per produkt och vecka som det blev försenat. Tänkte att det kanske kan vara intressant att ha som riktlinje :)
Lycka till
Hahaha, ni har varit borta ett tag och har missat att orden "Telia" och "Kundservice" inte går att skriva i samma mening, det är nya regler i svenska språket ;-)..
Vad trist och tråkigt med svar av detta slag. Man får ju spunk :-(
Ha det gott
Välkommen till Sverige. ;)
Och när dom säger att man har plats 84 och det är 120 handläggare som gör allt för att hjälpa just mig...då börjar man undra om alla dom är på fikarast när det tar 23 minuter innan man ska få hjälp... =(
Men jag tror ändå Skatteverket är värst!!
Visst är det hopplöst!!! Du ska bara veta vilket krångel jag har haft med "kontraktet". De har stängt av vår telefon ett antal gånger för att "kontraktet" inte har kommit in med underskrift. Bara för att de har skickat till fel adress. Bara för att de har lagt det i någon underlig hög. Bara för att. Ta i trä, just nu funkar det i alla fall.
Det är bättre att ringa på helgerna, då ringer färre för de tror att de inte jobbar på Telia då, men det gör de. : )
Kramar!
Bara en liten moteld: jag har ett par gånger använt mig av chatten och det har gått hur bra som helst med bara ett par minuters väntetid och väldigt bra hjälpare!
Däremot retar det mig att jag inne i samhället har dålig mobiltäckning inomhus!
Hoppas att era problem med telefon snart är ur världen!
Skicka en kommentar