torsdag, maj 20, 2010

the beauty of aging

19 kommentarer:

Elisabet. sa...

Sååååååå vackert, Anna!

Helly på vift sa...

Så vackra bilder :-)

Önskar att fler kunde se det vackra med att åldras...

bettankax sa...

Mycket vackert åldrande, sa hon som håller på att bli gammal.

Västmanländskan sa...

Vackert, vackert!

anna of sweden sa...

elisabet
Tack, snälla!


helly
Håller med!


bettankax
;)


västmanländskan
Fotograferat med macro. Blink, blink.

Malin sa...

Jättefina foton (som vanligt :) )
Du är verkligen jätteduktig!

Annelie sa...

Nämen, Gud förbannat vad snyggt!

Livet på Citronodlingen sa...

Ibland till och med vackrare som lite visset :o)

Anonym sa...

Vackert Anna!
Bedårande.

ulrika i Enskede sa...

Mer karaktär helt enkelt! :)

millandante sa...

Ja men visst!! Precis!! Har firat min ålder i tre veckor nu...:)
Härligt att vara tillbaka i bloggvärlden och läsa ikapp! Så roligt med din dotters blogg, jag håller med dig, att dela ett intresse med sina barn är toppen!
KRAM

millandante sa...

Haha... hade jag inte haft ögonen fulla av papayamos så...
:)

Annika sa...

Men vad fint, Anna!!!
Rikigt, rikitigt fint!!!

Gabriella sa...

Åh, så fina! Vill ha makro NU :)

Tack för Lycka till:et :) Försöker koncentrera mig nu.

Trevlig helg!

Desiree sa...

Visst kan blommor som håller på att vissna vara jättefina. Vackra bilder. Jag älskar tulpaner som håller på att slokna något, tycker de är hur fina som helst.
Ha en bra dag.

gissan sa...

Såg rubriken och tänkte: "Men vad trevligt...Anna har skrivit om mig..!! :D"
Men..nä då... :(
XD
Du är så himla duktig på o fota!
Jag bara måste gå en kurs. Använder bara autofokus...kan ingenting :(
Kram Gissan

anna of sweden sa...

malin
Tack, vad du är snäll!


anneli
Tack, tack!


helena
Oftast vackrare som lite visset skulle jag vilja säga.


carina
Tack, snälla Carina!


ulrika
Tycker jag också. Vad trevligt med en kommentar från dig förresten. Är allt bra?


milla-andante
Orutinerat. Du skulle fotograferat ändå. Med eller utan papayamos. ;)


annika
Tack, vad snäll du är.


gabriella
Tycker faktiskt att du är värd ett macro så som du jobbar och har dig. ;)


desiree
Jag tycker oftast det är mer spännande att fotografera lite halvvissna blommor.


gissan
Hahahaha. Nu gjorde du det igen. Fick mig att leeee! :)

Ulrika i Enskede sa...

Allt är bra med mig, solen skiner och jag har precis gjort en heldag på Gröna Lund. Har lagt in ett par kommentarer ganska nyligen som kanske har fallit bort? Bla berättade jag att Stockholm precis öppnat Fotografiska Museet med utställning av Annie Liebovitz. http://fotografiska.eu/

Anonym sa...

Was an interesting article, thank you..