måndag, augusti 29, 2011

here we go again

På ett stort telefonbolag i Swiden:

"Du har plats 8 i kön och den uppskattade
väntetiden är 52 minut(er)."

Jag ska kanske passa på och fråga om de har
några lediga jobb när jag väl kommer fram.

Det borde de ju ha.

11 kommentarer:

  1. Rimligen borde de ha stort behov av att nyanställa. ;)

    Jag ringde för ett tag sedan till en bredbandsleverantör, där kön visserligen inte var så lång, men där jag - medan jag väntade - var tvungen att lyssna på reklam för nämnda bolag. Extremt irriterande!

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Några fler ärtiga personer till kundservice vore något

    SvaraRadera
  3. Ha plats nummer 52 och beräknad väntetid är 8 minuter verkar mer relevant.
    Monas universum hamnade också i telefonkö idag ...

    SvaraRadera
  4. Är det månne Telia? Mina föräldrar har haft problem med dom sen april o det är fortfarande inte fixat! Trögt...

    SvaraRadera
  5. Be dem ringa Manpower!

    ;)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Anna mitt i höststressen30 augusti 2011 kl. 07:48

    Ha, ha och eftersom det är ett telebolag blir de väl bara glada om alla sitter länge i telefon :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha ha ja det borde de ju ha. Helt sjukt lång väntetid.

    SvaraRadera
  8. HAHA, ja DET borde de ju ha!!
    Hoppas du frågade ;-)))
    Huggies!!

    SvaraRadera
  9. elisabeth
    Usch, ja. Sådant kan man bli tokig på. Eller om de spelar riktigt dålig musik. Bättre med tystnad.


    mammaxtre
    :)


    lotta
    Ärtig var ordet. :D


    elisabet
    Tack! ;)


    cecilia
    Ska kika.


    marie
    Usch, säg inte så! Och vi som just startat vårt abonnemang.


    karin
    Det borde de verkligen göra. Sådana väntetider är ju löjligt.


    anna
    Men så klart. Det är ju därför. Tänkte inte på det.


    desiree
    Vansinnigt.


    annika
    Gjorde ju inte det ... så klart. ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!